Sushi night i Lund

var ska jag börja? tack för idag josse, har haft superroligt.
mamma körde mig och josse ist imorse eftersom hon skulle till centersyd med alle och sara. så där sparade vi 36 kronor. vi gick direkt och fikade på espressohouse och jag drack en god vanilla latte och käkade scones. efter det gick vi och snurrade rundor i lund och kollade i massa affärer. josse fick massa fyndat, ex en skidjacka till branäs. innan vi hämtade biljetterna på bion gick vi in på dinsko. och nu tror jag på kärlek vid första öhonkastet. ja, ni kan själva se på bild nedan. kalla mig fyndare eller vad? supernöjd josse.
efter vi hade hämtat ut biljetter käkade vi sushi, och det kan jag verkligen säga att jag har saknat. känslan i munnen går inte att beskriva.. haha. efter bion gick vi till min favoritaffär hemmakväll. bion var superkul, verkligen sevärd! (Old Dogs). tack för alla skratt och detta får vi verkligen göra om, fast 2010.

pussar & kramar eran nöjda josse!

vädret var verkligen på vår sida idag

bild tagen efter jag storfyndat (!)

mmmmmmmmmmmm.. min mun gillar detta.

josse vad på g för att gå till attack och ta sig en liten firre

ni kanske förstår varför jag är glad? 499 99:-


Kommentarer
Postat av: josse

fast du la ut en riktigt ful bild på mig så älskar jag dig! tack för idag snäckan (: <3

2009-12-29 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0