Senaste nytt gott folk

Dagens dresscode
jeansleggings - gina
långärmad u-ringad vit tröja - bik bok
beige kofta - gina
massa armband - gina
uggs

Morgondagens dresscode
gräddvitt linne - gina
gräddvit tröja med knappar - gina
genomskinliga tights med mönster - kappahl
gräddvita pärlörhängen
uggs eller converse

Veckans planer
Torsdag - ingeting! dock 2h kemi i skolan och kommer vara dööd
fredag - till kale, myyys
lördag - träna med mia, sen är jag bara ledig. jag är på om någon vill hitta på något
söndag - bio med mogge (farfar) och sen sushi restaurang

Dagens låt
Jason Derulo - Whatcha Say (riktigt bra)!


mamma har fått upp en mysig stjärna i mitt fönster, precis min smak

fick bli en liten bild på grevinnan själv, kommer du ihåg lovisaaa?


Kommentarer
Postat av: Lovisa (:

underbara grevinnan! (: <3

2009-12-03 @ 16:28:14
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0