Hej mitt vinterland, nu är jag här

godmorgon världen! hur mår ni idag? ja ni är lite smått chockerade över att gör gör ett morgoninlägg. men det är faktiskt sant. mitt hår står åt alla håll och jag ska snart angripa det med plattången. ska använda den för första gången på någon månad. jag har ganska platt hår i mig själv. jag valde svarta blanka leggings, ett svart linne och en ganska stor vit (gräddvit) tröja från gina. ganska slappt, för det matchar ju dagens aktiviteter. första ska vi bara pepparkakshus i skolan sen ska jag träna med mia. en bra och lagom torsdag.

men nu ska jag käka frulle, vi hörs efter skolan sötnosar!

pussar & kramar josefin

(med förhoppningar att det snöar satan idag!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0