But do I really feel the way I feel?

just nu ligger jag i sängen med matteboken över ansiktet och sjunger till Walking in Memphis. längtar till fredag och längtar tills onsdag är över. längtar till torsdag. till lördag. till jul. till vecka 1. till usa. till jag fyller 16. till massa. ska jag fortsätta? nä det orkar ni inte lyssna på. lite bra nyheter iaf, bänkskivorna till köket har kommit och dom börjar kakla köket imorgon och det kommer förhoppningsvis vara klart om några dagar. det skulle varit klart för ca en måndag sen om inte mer men eftersom ikea är klödderövar så blev det såhär. men vi har det iaf några dagar innan jul så vi kan baka och laga mat. annars blir det ingen jul.

vill gratulera josse sauer som vann sin bowling jul-tävling!
vill önska er godnatt och ni vet redan hur mycket jag tycker om er så det behöver vi inte ha ett blödigt snack om.

vi hörs imorgon! pussar & kramar josefin

Marc Cohn - Walking in Memphis



CHER - Walking in Mamphis



Calle Kristiansson - Wlaking in Mamphis (Calle gör den bäst)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0