Bring it (2010) on biaatch

nyår mina vänner!
nu ska jag snacka lite om mina planer och hur jag har tänkt mig. först och främst nyårsafton. min familj, mias familj, mias släkt, johanssons står på gästlistan. at jönssons place. idag fick jag se menyn och den såg riktigt flådig ut. min dresscode vet ni ju redan, svart klänning, kryss i ryggen och nitar. vi ska dansa riktigt mycket och ha kul är bara förnamnet. blir awesome. dansa satan är vad vi ska göra.  vid 12 slaget ska man ju ''avge'' sina nyårslöften. vill ni veta mina? okej jag ska avslöja dom, berädda?

nyårslöften inför 2010:

- ha ett jävigt kul 2010!
- hålla ordning i min garderob (hallå, det behövs ok)
- träna 3 ggr i veckan, har slarvat med det på senaste tiden..
- lite betygsförändringar, kanske tråkigt för er att höra ;)
sen har jag inte kommit på fler, men den första är viktigast!

planeringar inför 2010:

- skidresa med familjen v.1
- välja gymnasie (pirr pirr)
- branäs!
- skolbal, skolavslutning
- åhus beachfestival!
- usa-resa 6veckor (juni-juli)
- börja gymnasiet (!)
- ha galet kul. ok?
- my sweet 16 (övningsköra)
detta blir mitt år, bring it on.


för er som glömt, nyårsaftons dresscode

svart klänning NewYorker 399:-

svart spetsbh från h&m 179:-

snyggingarna från dinsko, 299:-

svarta blanka leggings till detta.
sen tror jag inte att det blir så mycket asseccoarer, trors allt nitar överallt. blir ganska stilret med detta, eller vad tycker ni? kommentera gärna gollingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0