REDLIGHTSELFIE

 
Är ni sugna på att följa mig på något annat sätt är ni välkomna att trilla in här, mitt estetiska alterego har vuxit fram genom Redlightselfie där jag samlar mina verk och kick-ass snygga bilder som jag inspireras av. Jag har tänkt och rivit av mig håret på senaste tiden i funderingar om vad just jag kommer att syssla med i framtiden, vad mitt yrke kommer att vara, och jag bara vet här inom mig att om jag inte får göra någonting kreativt dör jag. Men samtidigt, ett spöke viskade att om jag väljer jag att bli fotograf och uppfylla min dröm, så kanske jag tröttnar. Jag kanske sliter ut min fina kreativitet genom att jämt behöva krysta fram den. Fast för att sprida lite ljus så ska jag berätta att jag har en teori om just detta, och den lyder så mycket som såhär: Syrkor. Att välja 'karriär' kanske hänger på att jag har lärt känna migsjälv och vad jag är bra på, min dröm behöver ju inte vara yrkesrelaterad. Fast samtidigt har jag ju en dröm om att hitta ett jobb som lär mig någonting, utvecklar mig, ger mig chansen att skina, och som jag finner inspirerande. Hahha, men du? Vi håller kontakten, och jag lovar att uppdatera er när jag rett ut i detta underlandet. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0