9/o. IDAG ÄR EN NY DAG

// mina älsklingspraliner i somras
 
Halloj fränds!! Onsdagen är ung och jag kan knappt tänka på någonting annat än att resan till Filippinerna närmar sig med fruktansvärt stort steg. Idag skiner även solen vilket förtrollar hösten till en för ovanlighetens skull vacker tid på året. Okej, jag ska sluta kallprata, JAG HAR EN NY BLOGG: redlightselfie.wordpress.com. Jag har varit sjukt sugen på att skaffa något nytt och fräsch väldigt länge nu, så nu var tiden inne. Blogg.se har varit en go plats att hänga på under mina tre år på gymnasiet, bloggen har faktiskt fungerat som en slags gratis psykolog för mina fingrar. Jag älskar att skriva av mig. Men jag har gjort josefinhey.blogg.se nu för denna gången,
 
SÅ VARMT OCH FJÄRTLIGT VÄLKOMNA ÄR NI TILL MITT NYA KRYPIN!
 
redlightselfie.wordpress.com
 
redlightselfie.wordpress.com
 
redlightselfie.wordpress.com
 
redlightselfie.wordpress.com
 
redlightselfie.wordpress.com
 
redlightselfie.wordpress.com
 
redlightselfie.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0