PUT YOUR FIST IN THE AIR

photo/edit Josefin Hey
models Lovisa Blomstrand, Cajsa Cederberg
 
Ibland är det sjukt gött att bara sätta näven i vädret och känna hur mäktiga vi är. Vi har full rätt att styra vår skuta åt precis vilken riktning vi vill. Vi kan välja lyckan. Vårt öde sitter i ratten, så händerna på spaken och växla upp mina vänner. Ikväll har jag slutdestination i Bjärred för 90-dagars firande med alla kommande studenter på skolan. Peppipepp, tema fantasi. Det känns faktiskt magiskt att dessa tre åren på gymnasiet snart är avklarade, snabbt men ändå, jo snabbt skulle jag faktiskt vilja säga. Snabbt som fan snarare, det var ju inte länge sen vi satt och hyperventilerade första dagen i nya klassen. Fast det har varit en grym tid, och ännu bättre tider ser jag i kikarn. MEN NU! Städ, pack, dusch och andas innan jag drar iväg till en polare för förgos innan partajet börjar. Ha det gott mina fina, och glöm inte, DRA NÄVEN I VÄDRET OCH KÄNN HUR BRA DU ÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0