en liten berättelse

 
denna helfina tröjan ovan har en liten historia. när jag åkte till filippinerna den 10 december förra året skulle jag ju komma att vara borta från min kille över hela julhelgen, så paketet han ville att jag skulle öppna på julafton med små överraskningar fick resa som handbagage över hela jordklotet. det skulle även hållas kylt och det var viktigt att jag behandlade det som en nykläckt fågelunge, 4 saker som man dör för när man är långt från både Sverige och sin favviskille. (BTW!!!! det var verkligen rocketscience att hålla pakete kylt i ett av världens varmaste land. Haha.) Men nå, på julafton när det var dags fick jag denna tröjan, 2 marabouchoklad och ett örngott som sa ''du är söt... när du sover''. små fina saker som fick mig att längta ihjäl efter honom. HIHI

Kommentarer
Postat av: Mia

Dina ögon är magiska! Himla fint det där med presenten!

2013-03-27 @ 15:04:49
URL: http://miassenda.blogspot.se
Postat av: Mia

Dina ögon är magiska! Himla fint det där med presenten!

Svar: Hahaha jo men precis, får inte alla det? /Hey
HEY

2013-03-27 @ 15:05:25
URL: http://miassenda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0