22/m. EN FÖRSTA DEJT

bilder/redigering av mig, Josefin Hey
modeller Hannah Ingelsten & hennes Benjamin
+ okänd liten tjej, på hennes 7års-dag! Hurra!
 
Åhhhh, attans vad gött att det är fredag, men vad som är ännu glassigare är att idag är det officiellt mitt absolut sista lov på gymnasiet. Påsklovet har ju faktiskt inte börjat ännu, men jag smygstartar genom att sluta tidigare från fotolektionen och åka raka vägen hem och gotta ner mig i soffan med hosta, gårdagens citroncheesecake och bilderna från dagens fotografering. ''En första dejt'' gestaltade jag genom att dra med mig två godingar till fina Pattisseriet, ett lunchställe/café nere i stan som passade alldeles perfekt för just dem - det var nämligen här, de hade sin absolut första dejt. Sen måste jag sänka hatten för deras lime/kokoscheesecake, världsklass! Nu ska jag hosta vidare, hoppas att ni får en göttig fredag allihop! PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Hannah Ingelsten

åh vad himla duktid du är!!! fantastisk redigering dessutom, wow! puss på dig finis, och om vi inte ses - ha ett finfint lov!!

2013-03-22 @ 17:51:56
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R

riktigt fina bilder!

Svar: Åhhhh, tack så hemskt mycket! :D /Hey
HEY

2013-03-22 @ 18:13:22
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Mia Olsen

Dina bilder är ren perfektion! Älskar din blogg! Och du skriver på ett så slapp/chill sätt men ändå med fokus och skapar intresse hos läsaren. Sluta aldrig med det du gör! Snälla jag ber dig bruden, du har talang!
(Och jag veeet att jag skrev nästan samma på instagram men sådant tåls att upprepas!)

Ha nu en bra fredag trots hosta och önskar dig ett bra lov!

2013-03-22 @ 19:05:00
URL: http://marslammet.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är fantastiskt duktig och intelligent.Det har du fått efter dina underbara föräldrar. love u

2013-03-22 @ 21:59:39
Postat av: Anonym

Du är fantastiskt duktig och intelligent.Det har du fått efter dina underbara föräldrar. love u

2013-03-22 @ 22:00:53
Postat av: Anonym

Du är underbar älskar dig mamma o pappa

2013-03-22 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0