OH MY SHIT // FOTORESA I USA

Alla bilderna tillhör Angelica Blick
 
Just nu håller Emma Svensson en (fantastiskt!) 14 dagar lång fotoresa genom Californien för ungdomar mellan 18-21 år. Deras 'Roadtrip i USA' tar med deltagarna på en spännande resa där de kombinerar upplevelse och personlig utveckling inom fotografi. De upptäcker platser som Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Yosemite National Park och San Fransisco samtidigt som deltagarna tar sitt fotograferande till nästa nivå! Och fan fan fan vad jag är sugen på att söka till nästa års resa. Kalaset kostar omkring 20.000kr och resan sker gemensamt i bil genom USA. I, I just can't hold it, dessa bilderna får mig bara att vilja satsa allt jag har på att bli fotograf. För ytterligare information kan ni klicka precis, exakt, här.
 
Haha, och vet ni vad jag gjorde igår/inatt? Eftersom jag egentligen skulle ha Emma Svensson som fotolärare nu på gymnasiet är vi vänner på fb, men sorgligt nog hann hon sluta innan det var vår tur att klicka satan på lektionstid. MEN! Jag skrev till henne, och jag skrev ett riktigt nattbrev om ni förstår vad jag menar. Att hon är grym etc etc, men även att hon ska hälsa Angelica från hennes största och trognaste fan, haha. Och! Emma läste upp mitt mail på resan eftersom hon hade genomgång just då, och lyssna på detta..... Angelica hälsar tillbaka. Haha. Min dag är gjord.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tycker du borde anmäla dig, jag ska iväg på samma resa med Emma och med 18andra till helgen och det kommer bli grymt! :) så du får gärn följa bloggen för jag kommer uppdatera bilder därifrån :)

2013-06-25 @ 13:41:05
URL: http://mrnikon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0