SOAKING UP ADELE & MYSER

photo/edit Sofie Johansson (truly helgosig kvinna)
model prinsen & jeg
 
Hej mina godingar, jag bara äter sockerbullar och skriver samhällsuppsats som ingenting. Med nyduschat hår och snorkalla tår sitter jag i köket, njuter gör jag också för den delen. Jag har en kanonbra fredag, inte för att det går något speciellt på tv, inte för att jag ska ut och riva med vännerna, inte för att snön faller på fönstret utan för att min finaste Mia kommer hit och myser med mig ikväll. Och då blir plötsligt allting på tv bra, men ointressant för ni vet ju hur brudar kan snacka. Bara bäst helt enkelt. Mörkret faller på och ljusen som mamma tände till frukosten imorse kämpar fortfarande för att leva en stund till. Det är inte så att snön faller, men den ligger fint på marken och lyser, en perfekt utsikt genom fönsret i mysstunden. Snö är en kall grej, men snacka om vad bra det är att ha världens gosigaste kille när till hands när man vaknar. Igår hade vi två månader tillsammans (bortsett från den evigheten tidigare som jag varit totalt förälskad i honom), och gissa om vi glömde bort det??! Haha, tur att vi inte tänkte på det någon av oss, vi hade fullt upp med torsdagsmys. Åh vad jag är mysich idag, ni får ursäkta om jag låter för cheesy. Men nu ska jag ta mitt mys vidare till soffan och ni mina vänner får ha en kalascool fredag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0