14/j. I KULISSERNA

 
Usch jag avskyr när bloggen ser så tom och ängslig ut.... känns som att komma tillbaka till sitt mest akiva akvarium på Happy Aquarium på fb efter några månader, hjärtat blöder lite. MEN, som tur är har jag det ruskigt bra, helt otroligt bra, 2013 har rivstartat med mys-mest-hela-tiden och plugg. 13 dagar in i januari bjöd på 6 varma i Filippinerna sen resterande har jag bara kramat och pussat ihjäl. Smällt som flugor, och ätit upp som värsta nybakade ostfrallan. Fralala säger jag bara. Jag tror inte att ni förstår hur oslagbar mat vi har här i Sverige... där är det definitiv andra bullar, Balout (ett ägg vars kyckling är halv utvecklad skall ätas tillsammans med vinäger) och blodgryta, med gethjärna och sådär. Och jag som äter det mesta bad varje kväll för att frallor och oboy inte är allt för långt iväg. Vi hörs snart godingar, dessa veckorna innan sportlovet har jag praktik så jag njuter långa vägar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0