feb/13. breathing in snowflakes

 
tjosan i trosan vad länge sen det var vi hördes av, deym, denna hårda praktiken tar kol på mig. Not, jag antar att det snarare är jag som tar kol på praktiken genom att ha det så mysigt. Innan jag börjar tugga om min fina start på februari tänkte jag dela med mig av en länk till mina polares inspirationsportal Mohawk. Inte nog med att de postar grymma bilder, texter mm. hittar ni ett resereportage som jag kraffsade ihop efter resan + bilder! Texterna som jag har skrivit om Filippinerna här på bloggen har snarare varit formade som dagboksinlägg men på Mohawks hemsida kan ni läsa lite intimare om känslor och tankar. Februari är färskt, fyra dagar in i andra månaden har bjudit på fedefest i Lund med min prima-donna Nathalie, mexikansk dejt med min goding och resterande tid har gått till chill med sjuka till. Feber, hosta och de lilla vanliga ni vet. Idag stannar jag hemma och tar hand om mig, vilket man ibland glömmer bort. Bara en helt genomgosig taking-care-dag.
 
Påtal om bilden ovan - ser jag inte mystisk och väldans allvarlig ut? Jo men det bara blev så när jag skulle ta en närbild till före/efterbilderna av Roaccutanen, inlägg kommer! Tänkte bara slänga in en liten prutt här med text och bild innan jag kryper upp framför Babymakers. Vi höres snart mina vänner, glöm inte att skratta idag! Det känns så gött i magen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0