14/f. ALLA HJÄRTANS DAG!

igår somnade jag och lillis till Teskedsgumman, alldeles alldeles urgullig liten film, men snacka om sövande!
usch jag känner mig som en usel blogghusse som hänger mer på tumblr och instagram (där ni för övrigt finner mig under det kreativa nickname:e josefinhey!) På tumblr blandar jag det mesta mellan havet och stjärnorna, dra-mig-baklänges-snygg inspo och mat. Jag älskar mat.
lilla morsan och Lovis på semledagen, fast det blev wienerbröd istället. YEY!
jag och syrran matchar våra rum med likadana sänggavlar, randiga tapeter och mjuka sängkläder. Softi
min alla hjärtans blev fulländad när jag fick ett pysselbrev av syrran, allt i rosa och rött. Såklart.
Jag försökte puta fram en liten söt puss, olyckligtvis blev det mitt vanliga klassiska put, jag jobbar på det!
Fick nog, ah, istället blev det alla Sugproppars dag. Festligt!
Jag drog med mig dagens kärleksfulla fest in till tandläkaren där det bjöds på både puts, borr, slip, skrap, gnid och övrigt pyssel i min mun. När han var färtisch hälsade jag adjöken och drog upp ett godishjärta ut fickan och stoppade i munnen. La Dolce Vita, vet ni väl!
Efter dagens praktik stack jag och handlade allt som skulle behövas till min alla hjärtans meny som jag överraskade familjen på. Parma-inlindad kycklingfile med balsamico-sky, couscous-sallad med det-mesta-som är gott i. Rödbetor, rostade pinjenötter, körsbärstomater, getost OSV. Vet ni varför jag har hållit mig så förbannat sysselsatt hela dagen? För min prins har dragit till Åre med familjious för att åka något så konstigt som skidor. Jag ska kräva honom på alla hjärtans dag - varje dag - året ut. Hihi. Jag älskar honom av varje liten cell i min kropp. PUSS PÅ ER ALLA ♥

Kommentarer
Postat av: din

älskade, älskade, älskade, ÄÄÄLSKADE GUMMAN! från och med när jag kommer hem ska vi leva i alla hjärtansdag-tecknet. Alltid!

2013-02-14 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0