#FFFF

i en rulltrappa i ett dansktdoftade shoppingcenter // fields.
imorgon drallar jag och prinsen till danmark igen för att handla s*r*t och mysa-massa,
en liten after work skulle man väl nästan våga kalla det. Danmark i mitt hjärta.
 
Och något annat som också har varit himla vågligt idag var mina fotsteg till gymmet, jag och mitt lata backstycke kände att det skulle bli tungt... MEN! Jag hade min fem-stjärniga-smyg-pt Robin som jag älskar att hänga med, med mig, även fast vi båda två var rätt sega. Ja vad händer mer på agendan denna veckan, mummut, papput och lilla vicke-vire (familjen, alltså) åker jorden runt i tre veckor så FFFF (föräldra-fritt-för-fan) råder en bra tid framöver. Ta det lungt mamma, jag bara latjar med dig. Annars så trallar både Prag och Valborg närmare vilket jag mot båda två, längtar ihjäl mig efter. Klart slut, klick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0