17/ARPIL

 
Tjenis, moday lovers. Ni kanske tänker att min sarkasm sprudlar, men min sovmorgon som sträcker sig fram till lunch är definitivt ingenting jag är otacksam för. Idag händer det en hel del grejs, två plåtningar är inplanerade innan/efter lunch, den lyckliga tjejen från Malmö som fastnade för min Jofama ska möta upp mig i Lund och plocka den med sig hem, jag ska hit that motherfrecking gym efter en liten månads uppehåll och sist men inte minst, MINA STUDENTINBJUDANINGAR KOMMER! Så ikväll ska jag sätta mig ner och skriva min autograf 50ggr. Men nu ska jag duscha satan ur dendär löken som fortfarande sitter i. Alltså, tänk om det funkar. Nåja, ha en gosig måndag vänner!

Kommentarer
Postat av: Namn

Så snygg du är !!

2013-04-18 @ 21:56:38
Postat av: Hey

AMen tack så fjärtligt!! :D

2013-04-21 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0