14/a. HÄXKONST FÖR HÅRET

bildkälla.
 
att tappa håret. Är nog den läskigaste känslan i världen, och det har hänt mig pga biverkningar av Roaccutankuren och en minimal mängd stress. Även om jag äter extremt varierat och sunt kan sånthär hända, och det är inte hela världen, men någonting som är världens grej (!!!) är denna nya hårkuren jag snappat upp - nämligen att massera in rå, gul lök i håret. Saften från löken går in i hårrötterna och aktiverar rötterna och tillför massvis med liv. Detta är bevisat får 100-tals år sedan när äldre mäns flint klättrade längre upp på hjässan - men efter att ha använt lökens magiska kraft började det växa som vanligt. Jag har köpt hem en stackars lök nu som jag ska ge gärnet med i duschen - VAD TROR NI???

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du får gärna berätta hur det gick sen!

2013-04-14 @ 14:28:41
Postat av: Anonym

Är du klar med din roa kur nu? Vilka biverkningar fick du och blev resultatet som du tänkt dig? Skulle du köra igång med kuren från början om du skulle vetat hur resultat och biverkningarna skulle bli? Haha många frågor där!

2013-04-21 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0