12/a. DRESS UP GET OUT

favvisar från xenia.com. Åhow, gött, jag har fastnat för två studentklänningar som jag absolut aldrig kommer att kunna välja mellan. Så därför ser jag ingen annan utväg än att klicka hem both så att vi kan leva lyckliga i resten av våra liv, alla tre. Nog om det, jag ska berätta om en riktigt bra grej om drömmar. Visste ni att endast 3% av jordens befolkning skriver ner sina drömmar fysiskt? Och inte nog med det, de 3% uppfyller fler drömmar än vad resterande 97% gör tillsammans. Att verkligen, verkligen ha en dröm handlar om att tro på den, att leva efter den och ofta är det själva strävan som får livet en riktig betydelse. När något står skrivet på ett papper känns det hundra gånger mer trovärdigt och fo-weel. For real. Nu ska jag plugga vidare på samhällskunskapen och äta en clementinjäkel.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åh varifrån kommer den snygga blåsan till vänster snögging? :)<3

2013-04-12 @ 13:59:38
Postat av: Vicky

Det var inget....såg det nu! Kramis

2013-04-12 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0