10/a. GÖTLABÖRG

foto av Sofie Johansson
han och hon, blivande båtluffare
 
Ett betydligt mer ö-rikt språk kommer ni att märka på min blogg här efter sommaren.... efter studenten, efter en alldeles as-spännande-mysresa i Grekland, pack och pick - kommer jag att flytta till Göteborg. GÖTLABÖRG*. Familjen bosätter mig bland spårvagnar, kanaler och karuseller. Läskigt, spännande, konstigt, men alltså, du kan ta en flicka från Skåne - men du kan aldrig ta Skåne från flickan. Hahaha jag kan inte fatta att jag precis sa detdär. Men jag hoppas att Zlatan förlåter mig en dag. Nåjaaaa, studenten är fett välkommen. Sen var det dethär med Prag... om 27 dagar (SOON) drallar vi iväg ett stort studentgäng för häng i Prag några härliga 7 dagar. För allt annat än skolarbete. Gött kommer det att bli, men gött blir det även nu när jag kryper ner, nyduschad och hur härlig som helst under täcket. GÖTT får ni ha det mina solstrålar! 

Kommentarer
Postat av: Smulan

Följer din blogg helt slaviskt!

2013-04-11 @ 04:09:45
Postat av: Moa

Hej, fin blogg, vad skall du göra i Göteborg ?

Svar: Vi flyttar vår inredningsbutik Geromar AB till Götet efter 21 år i Skåne, + att det blir ett spännande äventyr. Tack så fruktansvärt mycket, Moa! :D
HEY

2013-04-14 @ 08:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0