WHAT'S WRONG WITH THE WORLD MAMA?

Friday's by my dear friend Robin P
 
Tjingeling mina busfrön, tänkte inleda med en gammal goding som spelades på radion igår när jag satt intryckt i en bil med sex underbara brudar. Några större ansträngningar än att duscha timmavis, baka efterrätt tills ikväll och mysa med lillis blir det inte för min del denna lördag, men imorgon är det jobb som gäller när jag drar med mig utrustningen till Lund för plåtning med kalashärliga Kajsa. Jag tänker plocka godbitarna av denna dagen och inte göra många knyck, mest för att det är september och regnet över ner över kalla tak. En stor hård kram till er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna L

Fanken vilken snygg skinnjacka du har hittat då! (y)

2012-09-30 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0