V.I.P

 
_________________________________________________________________________________________
 
jag har varit full av inspiration hela dagen och kollaget ovan är något jag pysslade ihop på naturvetenskapen. 
 
Du är en very important person - men det var inget nytt, ellerhur? Det som jag har i luringen är att just DU kommer att vara en utav mina försökskaniner när jag tillsammans med tre tjejer från skolan framsällt vår app i det kvinnliga könets tecken. Detta kommer vi att syssla med som projektarbete nu under sista året och inte nog med det så ska vi starta ett företag som UF. Jag är sjukt (SJUKT) taggad på att sätta igång med marknadsföring, design, försäljning och allt detdär som hör ett företag till. Detta känns som världens möjlighet för oss att skapa, och det är vi som bestämmer precis hur bra det ska bli.
 
Appen - den kommer vara uppbyggd som en 365 luckig ''julkalender'' med massa mysiga olika ting som bara förgyller just din lilla dag. Vi kommer att ha olika kategorier som t.ex. ett musiktips, härliga citat, giveaways i form av rabatt på butiker, tips på gosigt hemmaspa, recept eller bara en söt liten hälsning som påminner dig om hur fint du verkligen har det. En dröm som jag har haft länge är att skriva en ''FET FIN VÄGLEDNING'' som skulle vara precis tvärt emot vad alla guider säger på Akademibokhandeln - ''Sov dig smal'', ''10 sätt att bli bäst på jobbet'' och ''Ditt nya liv'' (vilka jag för övrigt inte har något emot), men, för ett år sedan önskade jag verkligen att det fanns en guide över hur man klarar sig genom den charmiga tonåren. Men jag insåg snabbt att det aldrig kommer finnas någon guide - för det finns inget rätt eller fel. Det viktigaste är att du kan gräppa din starquality som människa och din makt att göra precis vad du vill. Att du aldrig kommer att kunna fly från dig själv, att ta fel beslut eller säga fel saker är inte värt att ångra - för de misstagen ger dig möjligheten att ställa allt till rätta. Ni ser, jag har mycket jag skulle vilja skriva - men med en gratis app når vi ut till fler tjejer. Jag bryr mig så himla mycket om människor - och om denna saken sätter ett endaste leende på en flickas läppar är mitt arbete fulländat. Nå, hur låter detta i dina öron? :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Satt faktiskt o funderade på vad du skulle ha som projektarbete innan idag! Appen låter som en grym idé! Skulle vilja ha den i min mobil på en gång:) lycka till!
Ps ja blir lika glad varje gång ja klickar mej in på din blogg o ser fin kloka o fina ord!
Kramar till dej!

2012-09-26 @ 20:59:31
Postat av: Rebecka Svensson

Som allt annat du gör så låter även detta toppen!
Lycka till & hoppas allt går bra :*

2012-09-26 @ 21:00:16
Postat av: Caroline

Låter helt fantastiskt! Lycka till med allt! Jag hoppas verkligen att allt går vägen och att jag kan få denna fantastiska lilla app till min telefon snarast! Bamsekramar.

2012-09-26 @ 22:20:48
URL: http://carolinewendel.blogg.se
Postat av: Ebba

Det låter helt fantastiskt super bra!

2012-09-26 @ 23:49:04
Postat av: Alle

Lycka till älskling!!
Du får gärna skypa mig när du är i skolan :* Saknar er mest! Pusselipuss!

2012-09-27 @ 04:16:07
Postat av: Anonym

You rock! Älskar din blogg,blir alltid lika glad av ditt positiva tänkande!!

2012-09-27 @ 18:07:20
Postat av: nita

låter frikkin aweeesome!!! räknar iskallt med att du håller oss up to date med när appen kommer ut. ISKALLT.
puss på dig finis!

2012-09-27 @ 22:29:42
URL: http://niitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0