VÄLKOMMEN HEM TILL MIG

Detta kortet köpte jag dag 14 på Mallis, alltså sista dagen.
På baksidan har jag skrivit nyckelord till massa hemligheter och annat fint från resan
Lillis
En sänglampa, tavlor och lite annat kraffs sen är mitt rum helt fulländat!
Trots att det är så fint sover jag ändå i min storebrors säng för att, jag saknar honom. Hela tiden.
Min helg har bestått av skräckkväll med flickor och Ben&Jerry's Stawberry Cheesecake, vistelse i Danmark med familjen och middag i Italiens ära i Limhamn igår. Jag bestämde mig att avsluta denna gosiga helgen med att skicka en inbjudan till frugan och grevinnan för lite halv-8-hos-mig ikväll. Klockan 19 ankommer gästerna och efter en sjukt smaskig kväll kommer de att få stupa ner i nybaddade sängar här hos mig, och klockan 22 öppnar biosalongen. Jag kan inte avslöja menyn ännu men jag kommer att skicka upp recepten här senare! Ha en mysig söndag mina chokladpraliner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0