MANO MANO UNDER MILLENIUMS STJÄRNKRIG

me by Robin P
 
Good-damn-night mina kära käringar, hoppas att kvällstimmarna är lika sköna och lugna där borta hos er. Idag har jag slappat med mamma och lillis i form av sänghäng och haft pure quality time med min lilla hunds mage. Jag tror nog att jag kliade två timmar i sträck, och drack 15 koppar te med honung iii. Vi har käkat söndagslax med grymma tillbehör och vandrat under brandgula löv innan kvällsfikan som jag kirrade, ett snabbt hitte-på med chocolate chip cookies + vaniljglass som en liten glasskaka. (Gör såhär: för en kaka behöver du 2 cookies och vaniljglass. Börja med att lägga glass på den ena kakan och lägg sedan över den andra som ett lock. In i frysen någon timme innan fikadax!). En himlans gosig kväll som denna förtjänar sin alldeles egna låt också (klick), Mayer e master. Imorgon börjar jag 12:30 så jag tänkte passa på att mysa ner mig med alla era frågor som jag samlat ihop och sedan skriva sammanställa en liten ''svar-på-frågestunden-som-aldrig-fanns'', fniss. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0