LILLA TRÖTTA TISDAGSTÖS

I helgen hände något underbart, så underbart att vi bestämt oss för att repetera det denna helgen igen. Fina fina töser, vi busade mest hela tiden och drack shorts ut en pickadoll. 
Tisdagsskönt med jeans och en söt kavaj från spanska Zara
En fin liten grejsimojs från Hong Kong
Hänger som en riktig, riktig hängare
 
Tjingeling mina stjärnor, nu är det strax dax att checka av ännu en tisdag. Det gäller att stanna upp några steg på väg hem från bussen eller bara sätta sig i fönstret på rasten för, åh vad fint det är när man väl tittar sig omkring. Löven skiftar sakta färg och himlen närmar sig en isig ljusblå, frisk färg. Min tisdag har inte varit mer märkvärdig än att jag gick till skolan, och stegade snabbt därefter hemmåt igen för att krypa ner och gosa till det. Där emellan hann jag köpa nytt skolkort (AUCH), krama vännerna hårt och ha en helschysst dag helt enkelt. Twinkle twinkle little star ♦ sleep tight wherever you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0