KRAMAS HÅRT, OCH LÄNGE

Det har overall varit en glammig dag i både skog och mark från Lunds gator till vildmarken norr om stationen. Höstens pris till bästa köp går raka vägen till mina boots från Håkanssons, min tanke är att de bara kommer bli snyggare och snyggare med tiden. I min högra sko har jag gömt 2 enkronor som står för en liten hemlis jag har bevarat. 
Robin P, fantastiska skapelse. Jag är så stolt över denna människan att mitt hjärta ryser, jag måste bara berätta
- han har lyckats gå ner över 60kg. W-O-W.
Som vi skrattade och busade under höstens djupblåa himmel
Mitt lilla lyckopiller Rebecka! Alltid lika sprallig och go
När jag och Robin skapar kan det se ut ungefär såhär - det börjar med att han skrattar åt mina idéer och försöker få ner mig på jorden men det slutar ofta med att vi nockar varandra och skriker JUST DO IT och sjunger I'm a survivor. 
Färgglada du
Mitt i stan hittade vi ett övergivet tåg som vi bestämde oss för att umgås med.
Vi satt på det, hängde och slängde samt hittade coola vinklar. Smakprov ovan!
Jag hängde lite nonchalant över räcket, mest så glad över nuet.
För jag uppskattar allt just nu, jag är så himlans nöjd med mitt nu. 
Ungefär såhär! Haha alltså denna bilden är så äkta så det finns inte, tänderna på tork och allt. Nu ska jag krypa i säng efter några timmars restauranghäng med fina brudar, efterchill hos grevinnan med 50kronor godis samt det hederliga nuet. Det är fredag, och det är helt underbart att det är fredag. På söndag har jag planerat en plåtning med min fina franska Kajsa, temat kommer att vara sagolikt med ljusa vackra paseteller. Sweet dreams kära du, och här har du en liten vaggvisa ♥

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag har sagt det så många gånger, men jag bara älskar den sista bilden! Alla dessa bilder är för övrigt helt underbara. KRAM

2012-09-29 @ 19:42:18
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0