I AM HEY, BY THE WAY

Min acne har gått i perioder. Bilden ovan är tagen för ungefär ett och ett halvt år sedan när min hy var i sitt esse, men sedan blossade det upp som värsta blomsterängen, men du, vad som än händer får du aldrig sluta le.  
 
Jag har några saker som jag vill hinna dela med mig av innan jag kryper ner under täcket och myser till det så fantastiskt mycket som sköna torsdagskvällar tillåter. Most important, tack så himlans mycket för era fina kommentarer idag. Ah mina hjärtan. Det trillade även in en liten fråga idag angående mitt namn, Hey, Josefin Hey. Om möjligt mer dramatiskt än James Bond är det alltid lika roligt i klassrummet när någon ny lärare slänger fram världens ordvist ''Hej Hey!''.
Och äntligen ska här ske förändring vänner, jag ska börja med Roaccutan.
 
För drygt åtta månader skrev jag ett inlägg över hur ingen ska behöva leva med finnar. Ingen. Prickar är ingenting som ska få mig att må dåligt längre, det är ingenting som ska behöva ta tid på morgonen för att täcka. Det är ingenting som ska hindra mig från att sova mjukt på kudden längre. Detta är sista möjliga utväg och en gång för alla ska jag besegra finnkampen vol 2. Men vad som är viktigt för mig att påpeka är att aldrig hänga läpp för prickar, för vafan, så sjukt mycket värre situationen kunde sett ut. Men VAFAN, när det väl finns medel som kan lösa problemet tänker jag inte banga att prova. Jag är inte rädd för att skriva personliga saker på bloggen, personligt men inte privat, så här kommer jag att uppdatera lite smått i mellanåt hur det går eftersom biverkningarna är många, men resultatet är underbart! ÅH, önska mig lycka till mina chokladpraliner!

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Gillar verkligen din inställning till typ allt. Du verkar så sjukt glad! Underskattad egenskap! Lycka till med huden, du ser fantastisk ut oavsett eftersom din utstrålning bara slår en i ansiktet. :)))))

2012-09-06 @ 23:32:13
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Ebba

Jag önskar dig lycka till mer än väl! Känner skrämmande mycket precis som du skrev i det här inlägget (jag hade inte kunnat säga det bättee själv liksom) och har även jag acne. Har länge funderat på Roaccutan men har hört om bieffekterna man kan få, därför skulle jag verkligen uppskatta om du skrev på bloggen sen hur du upplever det. Puss!

2012-09-07 @ 01:17:45
Postat av: Linn

Du är fin som du är Josefin, glöm aldrig det!

2012-09-07 @ 10:39:56
URL: http://linnysplace.blogg.se
Postat av: ble

hur många läsare har du

2012-09-07 @ 19:18:20
Postat av: ellen carmonius

Finaste du!

2012-09-08 @ 16:25:04
URL: http://www.nattstad.se/ellencarmonius
Postat av: mathilda

Började själv med Roaccutan för två månader sedan. Hade läst lite väl mycket om det på olika forum och var liiiivrädd! Men hade ingen anledning att vara det faktiskt. Acnen upp rejält från början och det håller på än, men själva infektionerna läkte ut och den feta hyn försvann på en gång! Jätteskönt. De enda bieffekterna för mig har varit näsblod oftare än vanligt och VÄLDIGT torra läppar/ögon. Men man klarar sig liksom. Hoppas det går lika bra för dig! Du verkar vara en sån klok tjej, så jag tror du gör rätt beslut.

2012-09-08 @ 20:17:28
Postat av: Miranda

Hej tjejen! Ville bara säga att du gör rätt val som ger Roaccutan ett försök, för det var nämligen det bästa jag har gjort! Det kommer vara jobbigt, det kommer man inte undan. Men att inte kunna ha den balklänningen man ville ha när man gick ut nian, på grund av att man hade acne över hela ryggen, var ännu jobbigare.
Nu finns ingenting kvar på min rygg, förutom ärren, stora som myggbett. Men jävlar vad jag mår bra! Du verkar vara en stark tjej, så detta kommer gå galant :)

2012-09-09 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0