FOLLOW THOSE STUPID DREAMS OF YOURS

_source
 
Tänkartugg, blåbärsyoghurt + päronmüsli och en stor kopp te med honung. Bamsehonung för hjärncellerna. Jag har suttit vid datorn i 4 timmar och grävt mig till botten i en för jäkla bra tumblr, och ätit minst fyra skålar inspo. Det är precis som att min kreativa hjärna jobbar extra hårt när den får lite tuggmotstånd i form av kvällssnacks. Eftersom jag har bytat profil i skolan (från design till foto) får jag äntligen ut alla mina idéer i rätt form, att planera plåtningar och skapa med händerna. Idag (+ de senaste fyra dagarna) har bara varit så himla bra, och efter skolan denna gråskaliga tisdag hittade jag och en av mina Mallorcagirls till ett mysigt fik mitt i stan. Hon är dunderfin, och snacka om att jag planerar att fånga hennes goa personlighet på bild en dag inom kort. Har en idé om att plåta vid havet, i skymningen med levande stearinljus och andra accesoarer som plädar och luftiga kläder. Uppgiften jag sysslar med för tillfället är att efterlikna känd fotografs portfolio, och jag har nääästan bestämt mig för 17-åriga Ann He. Nu springer klockan ifatt 23 och jag vägrar vara trött imorgon eftersom jag och Robin tänkt vålta studion med hög musik och Canon Eos 60d. Vi hörs snart gullefjun / kvällsbrud i pyjamasskjorta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0