FINT SEPTEMBERMYS I LILLA LANDET FOGDARP

I mitten av Skåne finns det en liten, liten by som heter Fogdarp där ängar och gårdar ligger grannar med varandra.
På Lovisas gård pryds hörn och trappor med fina små detaljer som glasflaskorna ovan.
Kvällen gick i 6-ets tecken eftersom vi skulle trilla in vid 18-tiden, så allting började med en liten teaser toppat med egenodlade bär

Förspelet i form av en liten söt tacopaj, hur fint och gott som helst. Just like that.
Lovisa är en riktig romantiker som pysslade om mig och Rebecca hela kvällen
Efter själva akten som bestod av finmarinerad fläskfile i tropiskt sällskap hamnade en riktig happy ending framför oss. Cool down med världens godaste hallonparfait tillsammans med tre versioner av det bästa som finns. Smält choklad, what else.
Definitely a keeper!
 
♥ ________________________________________________________________________________ ♥
 
Serverar fem bilder från min lördagskväll med två pinglor, varav den ena spenderat hela sin lördag med att förbereda sin trerättersmeny inför kvällen. Ett sjukt fint beslut av oss, för vem älskar inte att bli lite extra ompysslad ibland? Nästa gång är det min tur ut, och jag har redan börjat spåna på min meny... Har några favoriter som ligger och längtar efter att bli ätna. Vi tillbringade sedan natten med skräckfilmer och söndagen fortsatte i samma täcken. Ikväll hänger jag med familjen och jobbar fortfarande på att smälta lördagens fedefina middag, och njuter av bara tanken om min värdefulla sovmorgon imorgon. En stor hård septembersöndagskram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0