DAY1/ROACCUTAN

Finsk biverkningssedel av Roaccutan + en lång jäkla nagel tack vare Silicea!
 
För ungefär 3 månader sedan började jag och mamma knapra Siliciea som är ett naturligt tillskott av kisel som ska förbättra hårkvalitén, stärka naglarna och ge huden lyster. Jag har aldrig riktigt gett något tillskott en ordentlig chans men sen när min frisör tipsade om tramset blev jag sugen på att se om det gav något resultat - viola! Mina annars tunna och skiviga naglar är långa och starka samt att redan efter ett par veckor kändes min hårbotten betydligt tjockare! Påtal om skillnad, tonight's the night. IKväll tog jag min allra första tablett av Roaccutan inne på en Lundisk italiensk restaurang tillsammans med päronen + lillis innan bion. Om det är någon film ni måste (MÅSTE MÅSTE MÅSTE) se på bio nu så är det En Oväntad Vänskap, som skjöt raka vägen upp på min topp 10 lista. SE DEN, åh vad fin film.

Kommentarer
Postat av: Julia

åååh, filmen!! så underbar. älskar gubben i baskern.

2012-09-30 @ 07:50:40
URL: http://juliajasmine.forme.se
Postat av: Hannah

Gumman!
har du testar "clearly gone"
överdosering av vitamin b5. Du ska inte behöva genomlida alla dessa biverkningar :(

hoppas på det bästa!
kramis <3

2012-10-10 @ 19:15:19
URL: http://hannahchristensson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0