22. OKTOBERORD I MYSGUDENS NAMN

model Kajsa Cederberg
photo Josefin Hey
 
Tjo brie med digestive och vindruvor till kära ni, hoppas att måndagskvällen bjuder på några ordentliga timmars mys. Indeed need, jag är en person som behöver mina timmars gos. Efter en fedefin sovmorgon, ett par snabba timmar i skolan, ett skönt pass på Body Pumpen med gumpen (Mia) och muffinsbakning (bananmuffins med toblerone) har jag trillat ner i koma. Nej men jag har väl snarare intagit en speciell ställning för att få ut så mycket mys som möjligt, effektivisera, liksom. Djupt begravd under täcket med några tända ljus i fönstret, musik givetvis och en skål Satsumas. I dessa dagar hissar jag flaggan för denna clementinliknande frukten... konsistensen är som att äta juice, helt underbar liten oktobersak. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0