DAY30 / ROACCUTAN

 
Melissa Horn, Lars Winnerbeck och jag ovan har blivit riktiga bundisar på sistone, antar att det är höstens kyla som får mig så sugen på att hitta värme i fina texter. Det jag tänkte skriva i detta inlägget var mest att idag har det gått 30 dagar sedan jag startade min Roaccutankur, vilket betyder att det är endast två månader kvar! De flesta människor jag stött på har reagerat över att jag vågade ge mig på kuren över huvudtaget med tanke på de starka biverkningarna - men det ända jag verkligen har märkt av är mina törra läppar som försvarets hudsalva tar hand om så fint. Bilden ovan har den fina iphonekvallen och kan ju inte ge ett rättvist resultat av hur det ser ut änså länge - men jag är så himla fashinerad över min fina hy. Åh! Det känns så skönt att inte behöva maskera hela ansiktet med smink varje dag utan jag kan istället låta den andas och läka i lugn och ro nu när det lugnat sig. På tal om smink - jag fick några frågor angående smink så jag tänkte pyssla ihop ett inlägg om det inom kort. Sweet dreams ♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara fråga om du bara ska ta roa under 3 månaders tid och varför? För den vanliga behandlingstiden är ju 4-6 månader?
Tacksam för svar! :)

2012-10-27 @ 10:49:09
Postat av: hannah christensson

Hej du solvackra, med ditt leende kvittar det om du har orenheter i hyn eller inte, du är alltid lika vacker. Blir så glad av dina inlägg och du motiverar mig nu i höstdeppen. stay strong. love H.

2012-10-31 @ 08:35:32
URL: http://hannahchristensson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0