264 REASONS

Californian autumn, 2011
 
Vänner, jag är drop damn serious över hur fin hösten kan vara. Och inte vara. Idag drog jag och fotoklassen in till Malmö för att samla inspiration inför vårt nästa projekt på Moderna Museét. Vårt kommande tema är surrealism vilket ska bli både spännande och men framför allt lärorikt att pyssla med. Efter några knaisga timmar på museét satt världens (universums, verkligen) saftigaste och största morotskaka precis där den skulle. Ah, att hänga med klassen över en seriös protion mysfika är något som hösten fixar väldans bra. Och jag tänkte ge er 264 andra saker att krydda höstmyset med - genom ett endast klick. PS. Igår skev jag om den gripande serien ''Torka Aldrig Tårar Utan Handskar'' och glömde att hänvisa er till svtplay som visar avsnitten live! PS2. Ha en barnsligt fin kväll mina små morotskakor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0