pt. 2 // MALMÖ FASHION NIGHT

photo/edit Josefin Hey
 
Pimpar in fler sköna bilder från fredags erftermiddag/natt med svart och vitt överdrag. Har hittat den mysiga funktionen att kunna snabbredigera bilder direkt i kameran vilket är en smidig latfaktor. Idag är det en grå liten söndag här i november och jag har nog spenderat vartenda minut i sängen bortsett från när pappa kom hem med riktigt ostiga ostfrallor. (Megaostiga!). Så det är ungefär vad jag har hunnit med hitentills idag, en stor frulle med familjen och en välbehövd halvtimme i duschen. Idag är det även världens alla pappors dag och för att överraska min lilla far ska jag bjuda ut honom på den nya Bondfilmen Skyfall. PS. Ligger och surfar rundor på internet med sökordet Santa Monica Collage i spetsen, åh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0