19/n. JAG ÄR EN SOLKATT I BUR

lilla måndag, du är fin
 
Här och nu, är den bästa tiden i mitt liv. Och nu. Och precis just nu. För efter allt fint, alla resor, med alla människor, genom alla låtar, efter alla skratt är det precis här jag ligger nerkrupen. En måndagseftermiddag i november. Men även efter alla svåra gånger, kalla, overkliga, orättvisa, sorgliga, så är det ändå såhär långt jag har kommit. Toppen känns aldrig så underbar om man inte har varit och skrapat på botten. Nu ska jag försöka krypa ur min sängbubbla med tankar och Brett Dennen, jag ska ge gymmet en omgång. En stor puss till er mina fina gumpar! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

så himla snygg ju! :(

2012-11-19 @ 21:40:47
URL: http://sofiejohanssonfoto.blogg.se
Postat av: Läsare

Du är bäst... men det vet du redan!

2012-11-22 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0