violets are blue, I'm wonderful and so are you

Lovely Roses

Ibland finns det så många never-ending funderingar inom mig. Och frågor framför allt. Så himla tjejjiga dessutom. Åh. Och jag har insett att det är livsfarligt att hålla det för sig själv och after all känna sig onormal. Ingenting är onormalt. Om jag säger som såhär: jag är halvvägs till mållinjen att fylla 18, älskar allt som glittrar och är färgglatt, udda saker, människor, ljudet av skratt, doften av nytvättade lakan när jag äter frukost i solstolen en sommarlovsmorgon. Bekymmerlösheten, lugnet och tryggheten i magen, hårda kramar, nutellamackor med honung och banan efter skolan. Skrynkliga lakan en söndagsmorgon.

Men ibland kan jag tappa fokus och gå runt med ett uttryck som liknar en andragradsekvation i ansiktet. Nu innan sommarlovet när alla kurser drar ihop sig har det blivit så fantastiskt mycket pluggande och jag har inte haft många timmar över att bara vara. Idag beordrade mam och pap mig att ta ett varmt bad, se Solsidan vol 1 och 2, äta frukost i sängen som jag älskar, måla naglarna, äta choklad och mysa som bara jag kan. Vårregnet doftar underbart och pyjamashäng botar både stress och feber. Jag drömmer om San Fransisco och räknar födelsedagsmärken. 68 stycken! Puss läckerbitar ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

somsagt, vem kan inte göra en mer livspepp än Josefin Hey? Ingen. Så himla bra.

2012-05-10 @ 16:40:35
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Rebecca - modeblogg med outfits

sv: Ja, visst är de fina. Tack så mycket! Hoppas du kikar in igen <3

2012-05-10 @ 17:36:16
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Lisa

låter mysigt

2012-05-11 @ 19:57:19
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0