VALBORG 2012

På byssen in till Stadsparken hade vi en grym solnedgång och många skålar. Såklart!

Jag mös på restaurang i shorts med världens finaste vän efter en förmiddag i solen
Guld värd
_ yesterday pictures

tJENIXEN SNYGGISAR! Hejsan på er allesammans, hoppas att ni hade en alldeles kalas Valborg och syndade måttligt, kramades hårt, sjöng falsk falsett, bröt planeringar, dansade barfota och njöt av det dunderfina vårvädret! Själv hade jag inte ett endaste litet dugg planerat för dagen/kvällen utan jag lät den komma. Solhäng till frullen några timmar, el restaurante tillsammans med fina Robbisen och sedan fick tåget ta mig söderut men till oanade höjder. Hängde med gott folk, hade gott snack och drack gott också. Givetvis. Mys nu till det ordentligt ikväll mina solstrålar och pussar nästa person du ser på kinden från mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0