'' PROMISE? PROMISE. ''


Söndagsbyxor från GinaTricot / Tisha fr Carlings / sidenblus från TopShop

Mitch-matchade inte speciellt noga imorse när jag hängde på mig söndagsklädseln, men jag lyckades få ihop en riktigt mysig kombo hihi. Jag vill helst uppnå känslan av att jag inte har några kläder på mig alls, tunna och mjuka tyger är det absolut härligaste. Speciellt en varm försommarkväll med grillning och bad som denna. Åh, adjöken stela jeans, gummistövlar och tighta linnen för här kommer en sommarsugen tjej. PUssis, sweet dreams mina små drömfångare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är bäst när man behöver lite pepp på gråa dagar! Och jisses vad vacker du är :)

2012-05-14 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0