EN LJUS LÄGENHETSDRÖM +





Åh, hjärtligt välkommen hem till mig liksom

Hej läckerbitar!! Iphone hade alldeles riktigt när det gällde vädret idag, 17 grader och fett mycket vårkänslor. Skoldagen slank förbi ganska snabbt efter en sovmorgon, golflektion på Värpinge Gk i Lund och det bästa till sist givetvis, mattelektion. Jag är så inspirationslös när det gäller andragradsekvationer och nationellaprovsförberedelser för tillfället, men tanken av att det är slut om några veckor är ungefär som första tuggan av en nygräddad After Eight kladdkaka med vaniljglass och små, söta Svenska jordgubbar.

Men på ta om inspiration, hade jag fått bestämma hade jag satt mina inredningsklor i denna lägenheten ovan. NU. Ljusa färger i en helt underbar kombination med guld, grått och svart. Där hade jag utan problem kunnat dansa naken varje lördagsmorgon iklädd endast matchande under och förbereda brunchkalas med vännerna. Ställa till med världens bullbak var och varannan söndag och ha pyjamasparty varje kväll. Tänk om. Sitta i ett öppet fönster och lära mig spela munspel i sommardofterna utifrån gatan. Jag älskar att vara 17, det känns som att detta är åldern när saker (drömmar) börjar bli verklighet. Att kunna dra ihop ett fett fint gäng tjejer och dra till Magaluf i två veckor till exempel, och för att teasa lite, om 75 dagar 6 timmar och 52 minuter sitter jag på planet mot en fett fin tid tillsammans med brudarna. AMEN ÅH ♥ can't waiiit


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va fint! jag vill också inreda något eget. det skulle vara jättekul!

2012-05-15 @ 17:34:09
Postat av: Lisa

så himla fint!

2012-05-15 @ 17:45:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: nadine

åh herre vad fint!

2012-05-16 @ 14:58:03
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0