HÖSTIGT I MAJ // HEMMA HOS MIG


Ma home

Tjolahopp tjorvar, hoppas att ni har det gosigt. Jag sitter för tillfället i skolan och har precis avslutat betygssamtalet med min fotolärare och det visade sig att jag kammat hem ett stadigt mvg. GOtt snack, men nu slänger jag pannan på bordet och klickar igång spotify, och drömmer tillbaka till min varma säng. FÖrstår verkligen inte mig på Svenskt väder, men där ovanför molnen är det alltid blått och fint. Open up liksom. Klockan närmar sig 10 och över dagens agenda står det att jag ska plugga svenska, ha ett utvecklingssamtal med journalistläraren och sedan chilla järnet. 59 dagar till Magaluf. 13 dagar till sommarlov. 14 dagar till den stora sommarfesten/Alexanders student. Fyfyfy vad underbart, längtar efter att kunna slänga mig i solsoffan där hemma och bara va, för åh vad det är bra. Klistrade ihop ett litet kollage på mitt nystäda crib, pussis!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad skönt, jag ska göra om men fick g på det muntliga hihi. Jag heter Emeliethiel på instagram. Tror jag följer dig :-D<3

2012-05-31 @ 12:39:58
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0