NEW IN / BARBOUR INTERNATIONAL JACKET


Samlade luft, rensade moln. Den allra peppigaste medicinen kan vara en hård kram med hårt slutna ögon

Blandade Saint Agur med plock och månadens magasin av fina Ego Boost : Size Me

Åh! Äntligen har jag fått hem min urläckra övergångsjacka från Barbour som jag beställde för några veckor sedan. I ur och skur heter det, och kläder efter väder, problemet är snarare hur jag ska kunna släppa taget om den när det blir för varmt.

____________________________________ 01.14 ____________________________________

Det finns många vitaminrika och alldeles underbara mediciner har jag kommit på. Mango passar till det mesta och är en riktigt bra grej. Men jag syftade snarare på inspirerande reportage, coola människor, små överraskningar, STORA överraskningar, resultat, att inte veta, men att vilja. Vårskrik och doften av hamburgare. Klockan springer ikapp 2 och jag har så mycket jag skulle vilja skriva, haha, men sömniga tankar resulterar endast i lulliga blogginlägg. Som detta. Rosa sommarlovskvällar. Nattis mina änglar, sleep tight ♥ and don't let the big bugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0