EXITING! LANSERING AV BLOGGDRÖM


My little ponny & I / Harley Davidsson leather, New In / Tan / BBQ

Tjosan trosan gullefjunen, det är en vanlig dag och jag har det bra. Asså Ulrik är ju bara ett litet musikgeni med sina små oskyldiga låtar, amen klick. Klockan tickar snart ikapp 18 och utan att behöva krysta fram en överdrift så har jag haft en himla tjusig dag idag. Engelskauppsatsen som jag skrev imorse skrev sig konstigt nog sigsjälv, orden bara flöt iväg typ. Typ. Tiep. Slutade sedan skolan tidigt och begav mig ut i allt pollen, drog till päronens butik och lekte affär en stund innan vi lunchade tillsammans. Girligirl Mia hämtar mig om en liten evighet och ikväll hänger vi järnet på hennes gata. Jag har suttit och planerat massa grymma bus vi ska göra, funderade på att smida ihop en favorit i repris - tillverka värsta gröna kletet och smeta ut på vägen. Fniss...

Åh, just det mina vänner! nu skall ni allt få höra vad Fiffi har för fiffigheter i kikarn.
Jag har sedan några månader tillbaka haft ett blogg-projekt i fantasin som fått mig alldeles pepp och exalterad. Det är så spännande att jag nästan spricker av att hålla det hemligt för er, och ni vet att jag blir totalt knäsvag av era små kommentarer - så håll ut, för jag tror verkligen på denna idén. PUSSIS

Kommentarer
Postat av: nadine

vad söt du är & så himla mysig blogg du har!

2012-05-06 @ 12:23:07
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0