CHOKLADFRUKOST & LUNDAHÄNG


Tjejsnack och tjejskratt

Hannah tog mig till en liten söt marknad som var gömd i en gränd omringad av gröna träd och vårkära människor

_Pattiseriet, Lund

Godkväll läckerbitar! Ikväll är det lördagen den 5/5, high five på den liksom? Har minst sagt levt femstjärnigt hela helgen tillsammans med två sockersöta töser. För att resuméra pyjamasparty hemma hos Mia igår måste jag bara uppmärksamma vår helt barnsligt fina chokladfrukost och flickfilms-maraton som definitivt skjuter betyget 5/5 femmor upp på förstaplatsen. (Brides Madsen/bästaste underbaraste Dear John/New Years Eve) För att sprida ännu mer lyckopuder* över helgen hittade jag Hannah i Lund runt 15, efter vårt cafémaraton hittade vi till urmysiga Pettiseriets rutiga dukar på uteserveringen. Förrutom att skämma bort migsjälv med fint sällskap köpte jag en jordgubbs-cheesecake. High five:ade nästan personalen med mina smaklökar btw... Delidelidelicuous. Åh.
 
* Lyckopuder är ett slags dust som är osynligt men viktigast i världen.
Det kommer från saker eller människor som gör dig sådär extra pirrig och lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

mys å gott:)

2012-05-06 @ 11:16:46
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

så mysigt och fint.

2012-05-06 @ 17:08:08
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0