30 / FOTOARBETE


Ett slutarbete till fotolektionen som jag editerade ihop precis

Godkväll godingar! Hoppas att kvällen är fin hos er och att ni har levt loppan sedan vi snäckade sist. Dagarna springer iväg eftersom allt det tunga i skolan är pasé känns det som att ljuset i tunneln inte vara en illusion. Ack vad jobbigt det har varit nu i slutet på tvåan med alla nationella osv, men det är vid de tillfällena jag är så lycklig att jag valde en sådan kreativ skola. Imorgon har jag foto/journalistik hela dagen och för att jag ligger mellan VG-MVG på fotolektionen ville min lärare att jag skulle skicka in 5 random bilder från mitt arkiv och motivera redigering/fototeknik. Vilket jag älskar. Tänkte att det kanske skulle vara roligt för er att se vad jag sysslar med i skolan kanske, och det är bl.a. sånthär jag gillar. Inte bara på fb eller insta, utan gillar i verkligheten haha.

Just nu ligger jag i sängen och är helt utmattad efter två intensiva men grymt mysiga dagar i Göteborg med några katter från skolan. Stack upp på morgonen i tisdags och kom hem nu ikväll, OCH GISSA VEM SOM KAMMADE HEM 2000G MARABOU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0