19. HIT ME WITH YOUR FREEDOM


_ME TODAY

Maen, kan inte mitt gamla ras till tyskalärare komma hit och rikta något väldigt vasst mot mot huvud och säga att ''Om du inte göra detta... så ska du lära dig hela tyska gramatik-lexikonet baklänges och framlänges.'' Jädrar i det vad jag hade börjat skriva religionsarbete och plugga inför nationella provet på onsdag. Tyskan och jag gick liksom aldrig hand i hand. Geradeaus, liksom. Idag packade jag och mamsen in oss i jeepen och körde till fina Malmö för en riktig mor och dotter dag. Åh, jag beundrar den qvinnan, hon är crazey. Så-att-e... Hamnade under nålen, fikade och shoppade lös på Zara. Sprang i regnet och skrattade hysteriskt i brist på vatten och levde så som bara vi kan. Hittade en ljuvlig, axelfri, puderrosa klänning på Whoops Fashion som är kort fram till och lång bak, liknar nästan en liten bakelse. Hihi. Alldeles urtjusig i Magaluf eller på en strandfest, och AJ. Nu fick jag ett slag mot huvudet av Hitler, plugg plugg plugg... Ha en gosig lördag nihi, njut sådär som bara ni kan! En liten fin.


Kommentarer
Postat av: Ella

Älskar att läsa din blogg för man blir så glad av ditt positiva sätt att skriva! Du verkar vara en otroligt härlig person vilket smittar av sig i det du skriver. Så fortsätt med det du gör för det är grymt bra! :)

2012-05-20 @ 01:14:56
URL: http://ellam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0