15. HEADDING COPENHAGEN THIS WEEK!


_Instagram: josefinhey

Läste några nya inredningdtidningar över dos koppar kaffe och en ny favvis-yoghurt till müslin nu på kvällsekvisten tillsammans med mamsen. Har för övrigt haft en lugn och fin tisdagskväll med hårinpackning in ma shit och njuter av en alldeles utmärkt tisdagslista som jag lånar av en liten väninna. Läget är fullt under kontroll bortsett från att jag har munnen full av förkylningsblåsor som gör hela kroppen alldeles utmattad. Hahha, jag är inte den som är den, den som kvider för små-shit, men just ikväll tror jag att blåsorna har planerat att döda mig inifrån eller något. Personangrepp typ. Någon som haft liknande och vill dela med sig av några lindrande häxkonster? Åh, kiwi funkar inte precis. Hahha, aj som fän. Drar till älskade Köpenhamn på torsdag med ett gäng coolingar, bara tanken av tivoli och danmark lindrar... Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag brukar oxå få sånna jobbiga blåsor, har faktiskt 2 stycken just nu, vet hur ont det gör :( det finns salvor på apoteket som

Man kan använda mot blåsorna, jag brukar använda afta med tror jag den heter, annars ska det vara bra att använda zendium tandkräm för de ska oxå motverka blåsorna :)

2012-05-19 @ 20:03:01
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0