SUNDAY // MÅR SOM EN STJÄRNA


Bild från vår butik/Geromar i Höör

orangea converse, svarta jeans med sömmar och blommigt i vårens ära

Välkommen till Geroman det är Josefin, hur kan jag hjälpa dig? Tryck ett för självbetjäning, två för öppettider eller häng kvar så vidarekopplas du till heta linjen. Idag är det söndag, och det var minsann inte så självklart vilken dag det var när jag vaknade imorse, var är jag? Vem är jag? (Hahahha okej riktigt så vilt blev det inte igår.) Efter några knapriga baconbitar och ett stekt ägg 04 imorse somnade jag i solglajjor och skinnjacka upp och ner i sängen. Efter ett bodypump-pass igårmorse med gummorna på gymmet var jag världens supercalifragilisticexpialidocious:aste storasyster och köpte med mig hem jordgubbar till frukost till mina älsklingar. Jag gosade runt hela gårdagen i favvis-tights och träningsvärk tills det att fina-frugan plockade upp mig för en grym partykväll i helspeckade/livade-i-luckan Linderöd. Grevinnan rullade fram sin limosin och var vacker som vanligt, fenn vilka härliga bruttor jag har. Jag var tjusig i min röda Kenza och mina 14-centimetare från 96.


Jag sov tokgosigt hela natten tills det att mamma väckte mig för att jobba i butiken idag. Vi har alltid så himla roligt när det är vi som jobbar tillsammans och vi stänger tidigt idag vilket är gott. Gottgottigottgott ska det bli med middag ikväll dessutom, jag sitter och letar härliga recept just nu! ÅH.

Kommentarer
Postat av: Grevinnan

Åhh tack för igår min vackra tjej!

Du är verkligen bäst! <3

2012-03-11 @ 20:22:45
URL: http://lovisaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0