SATURDAY // KAFFEHÖNA


//springer runt i butiken med mamma och spelar grevinna, gud vad här är vackert!

God middag alla fina fans där ute, det är jag, den store Josefin Hey här. Kvällen igår blev lyckad som fenn då två av mina favvis-brudar höll låda i Lund i myndighetens ära. GRATTIS ÄLSKADE NI! Jag dansade sprickor i golvet iklägg svarta jeans, virkat linne från chicy och med en handfull av mina absolut bästa vänner. I mina alltid lika sköna 14 centimetare från märket 67. Det har blivit lite utav en tradition för mig att läga världens middag när jag kommer hem efter fest, igår lyckades jag bränna mig på ordentligt på toastjärnet klockan 4 på morgonen.

Jag hade planerat att sova ut som bara den idag men mamma gjorde entré på mitt rum runt 11 och beordrade mig att duscha och hjälpa henne i butiken. Men märkligt nog var jag hur pigg som haver och flög upp som på ett moln eftersom det blev inte mer än ett par drinkar igår, himla skönt! Klockan närmar sig 15 och jag sitter på pappas kontor och letar efter ett gosigt middagsrecept till ikväll, nu fick vi plötsligt bråttom dessutom! Puss po di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0