s/11


På tacobar med skrattet och kinesen en regnig julikväll förra sommaren

2 godingar från Jennys sommaralbum från 11, minns detta ögonblicken så klart så klart

Imorse slapp jag tänka på att marimba skulle störa min somn klockan 7 för tacka vet jag sovmornar. Årets första vårdag tog mig 25 minter genom Skåne till om möjligt molnigare Lund. Väl inne på centralen möttes jag av min fina Esther med lila toppar och om möööjligt hungrigare mage än min. Viggos hamburgarbar dukade upp för senlunch utomhus med filtar och värmare, men mest värmde det att träffa pinglan och snacka kapp som bara tjejer kan. Efter att ha gjort gymmet i två timmar kom jag precis hem kära hem. En kall dusch, mammas laxgryta och Jennys sommaralbum som hon laddade upp igår - gjorde denna dagen om möööööjligt bättre. Tack och haj kära ni ♥

Kommentarer
Postat av: niita

VAR hittar jag tacobaren??? ser olagligt gott och starkt ut... puss&kram!

2012-03-02 @ 20:27:33
URL: http://niitas.blogg.se/
Postat av: kinesen

ÅÅhhh, du är fin ♥

2012-03-04 @ 17:56:55
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0