ONEDAYOFF

//eftersom jag har haft känslig hy tidigare har det varit svårt att hitta rätt smink, till ett lindrigt pris. Det är inget nytt att tjejer vill sminka sig och det behöver inte vara något att hyssch-a om. Jag var på spakväll hos en fin vän som börjat sälja smink och hittade denna foundationen ovan. Den är skonsam mot huden, ger ett matt resultat (hela dagen!) och täpper inte till hela kalaset.
Colous no7, 189sek och bara världsbäst

__________________________________ 09.57 __________________________________

Good morning beauties! Vilken underbar onsdagsmorgon det är idag, solen skiner och jag är ledig från praktiken hela dagen eftersom jag ska hänga med min handledare på ett uppdrag i helgen istället. KLockan börjar närma sig tio och jag har redan fått massa viktiga saker gjorda. Skrubba hela kroppen med the Body shops goda citrus skrubb, massera hårinpackning ända in i hjärnan och några timmars soffhäng under täcket och med Lovis tätt intill. Sen fick jag en hel del andra grejsimojser avklarade som att boka handledarkurs till mig och pappa, ringa till min optiker och beställa synundersökning + test utav bågar (spännande!!) och städning. Inget konstigt alls... bara jag och mina dansare. Inatt hade jag en konstig känsla i kroppen som höll mig vaken till klockan 02, det pirrade liksom. Instagrammade, dösurfade på internet, läste mina favvisbloggar än en gång för kvällen, vände och vred, andades långsamt men ingenting hjälpte. Kanske var det fullmåne, men ett glas kall mjölk gjorde iaf susen och jag däckade direkt. Ha en gosig onsdag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0